DuwV Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Call of Duty: Modern Warfare 3

2 plaatsers

Ga naar beneden

Call of Duty: Modern Warfare 3 Empty Call of Duty: Modern Warfare 3

Bericht  DuwV iMaNiiaC ma 14 nov 2011 - 10:33

Uitleggen wat Call of Duty is lijkt me tegenwoordig een beetje een schaamte. Zelfs de politiek kent het! Je weet wel, die het spel wilde laten boycotten wegens wat missies. Met of zonder een review, de game verkoopt!

Eindelijk! De game is te koop sinds dinsdag 8 november 2011 00:00! Nacht opening? Nee ik was daar niet, ik was er in de middag! Je weet wel, tijdens school uurtjes waar je in de les hoort te zitten. Op dat moment dacht ik meer aan MW3 dan aan biologie. Vooral leuk wanneer een klas genootje erover praat die hem de hele nacht gespeeld heeft. "Heb jij hem al?" Nee antwoordde ik teleurstellend.

Multiplayer
Natuurlijk check je de multiplayer als eerst, like me. Het viel me op dat er geen lagg was, schoot je als laatst? Toch kreeg je hitmarkers, mits je raak schoot. De actie, de kogels, alles ging zo snel! Alles is goed uitgewerkt, je kunt in meer gebouwen dekking zoeken.
Wat de makers deden tijdens het creëren van mappen weet ik niet, maar het is onoverzichtelijk als het maar kan. Ze komen van alle kanten en eigenlijk bestaan er geen helften meer in de mappen. Dit vind ik erg jammer waardoor het cijfer ook lager zal uitvallen.

Campaign
De campaign is ook mooi afgemaakt. Helaas nog niet uitgespeeld, maar vol bezig op veteraan. Wat ze goed hebben aangepakt is de sluip missies en de stukjes "film" waar je zelf in actie komt zoals klimmen. Na een tijd te spelen ben ik wel teleurgesteld (spoiler) dat Soap dood ging, ik bedoel kom op! 1 van de vetste characters, dood?! Hoe dan ook, Price leefde gelukkig nog!
Duidelijk hebben ze gewerkt aan emotionele kanten van het verhaal. Great job!

Call of Duty: Modern Warfare 3 Mw3_0110

Prestige
15 prestiges was te veel. Ja oké, level 50 was laag. Maar 15 x prestige gaat te ver! Gelukkig nu 10 x prestige + maximaal level 80! Niet genoeg? Dan reset jij jezelf toch even via de prestige shop! Koop er meteen dubbel exp bij en level jezelf! Prestige zal ook dit keer alles ontnemen naast de titels en emblems. Helaas, dat hoort erbij!

Camouflage
Echt vet hoor al die camouflages, maar ik wil de gouden camo! Gelukkig kan je die snel halen zonder al die prestiges! Als je iemand ooit ziet met een gouden M4A1, dan weet je wie dat is!

Conclusie
Modern Warfare 3 is de beste tot nu toe! Het biedt een zeer goede multiplayer met slechte mappen helaas, leuke wapens en killstreaks.
Ook wordt het verhaal mooi beëindigd en zit het vol met actie. Special Ops keert terug met leuke survival modus waar je vele uren in kunt steken!

Cijfer: 9,4


Laatst aangepast door DuwV iMaNiiaC op di 15 nov 2011 - 2:27; in totaal 1 keer bewerkt
DuwV iMaNiiaC
DuwV iMaNiiaC
Navy Seal
Navy Seal

Aantal berichten : 199
Forum Gamerscore : 467447
Reputatie : 4
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoofddorp

http://duwvimaniiac.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty: Modern Warfare 3 Empty Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Bericht  DuwV Nour ma 14 nov 2011 - 21:03

Mee eens, Skyrim FTW
DuwV Nour
DuwV Nour
Black Cat - Lieutenant
Black Cat - Lieutenant

Aantal berichten : 19
Forum Gamerscore : 462861
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Esch

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty: Modern Warfare 3 Empty Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Bericht  DuwV iMaNiiaC di 15 nov 2011 - 2:21

DuwV Nour schreef:Skyrim FTW

En MW3!
DuwV iMaNiiaC
DuwV iMaNiiaC
Navy Seal
Navy Seal

Aantal berichten : 199
Forum Gamerscore : 467447
Reputatie : 4
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoofddorp

http://duwvimaniiac.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Call of Duty: Modern Warfare 3 Empty Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum